افزایش بازدید سایت به صورت تخصصی

ترفندهای طلایی برای افزایش بازدید سایت در سال 2024 بلاگ کلیک اول

پس فقط لینک مقاله را اینجا می‌گذاریم تا سر فرصت تمام نکات را بخوانید. اما در بلند مدت، هرچه از زمان انتشار رپورتاژ می‌گذرد ورود بازدید کننده از آن هم کمتر می‌شود. تاثیر بک‌لینک‌ها و بهبود رتبه در بلند مدت است که می‌تواند بازدید کننده مداوم برای شما بیاورد. درست است که افزایش بازدید واقعی سایت شاید چند ماه طول بکشد اما راه درستش همین است. ما قبلاً به او توضیح داده بودیم که رتبه گرفتن سایتش در نتایج جستجوی گوگل طول می‌کشد، آگاه‌ شدن مردم از وجود این برند و محصولاتش نیاز به زمان دارد و خلاصه گفتیم که دنبال ترفندهای یک شبه نباشد.

اما چگونه می توانید این افزایش را به صورت پایدار و موثر تحقق ببخشید؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند. تعامل با مخاطبان از طریق پاسخ به نظرات، ایجاد نظرسنجی ها و اشتراک گذاری محتوای کاربران نیز می تواند به افزایش تعاملات و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند. علاوه بر این، تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که به صورت دقیق به کاربران علاقه مند به حوزه کاری خود دسترسی پیدا کنید. این مرحله نیازمند تحلیل دقیق و درک عمیق از رفتار و نیازهای مخاطبان هدف است. برای این کار، باید کلمات و عباراتی را شناسایی کنید که کاربران در جستجوهای خود به دنبال آن ها هستند.

سئو یک فرآیند یک شبه نیست که به سرعت بتوان از آن نتیجه گرفت، بلکه یک فرایند تدریجی، بلند مدت و مستمر می باشد. سرعت بارگذاری سایت نه تنها تاثیر مستقیمی بر تجربه کاربری دارد، بلکه یکی از عوامل مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو نیز محسوب می شود. کاربران انتظار دارند که صفحات سایت در کمتر از چند ثانیه بارگذاری شوند و اگر سایت شما کند باشد، احتمال ترک صفحه و کاهش نرخ تبدیل افزایش می یابد. فشرده سازی تصاویر و کاهش حجم فایل ها یکی از ساده ترین و موثرترین روش هاست. ساختار مناسب سایت به عنوان یکی از عوامل کلیدی در بهبود سئو و تجربه کاربری، اهمیت زیادی دارد. موتورهای جستجو از ساختار سایت برای درک ارتباط بین صفحات و محتوا استفاده می کنند.

در این مقاله از تسمینو، آموزش راه‌های افزایش بازدید سایت را به‌صورت کاملا رایگان ارائه خواهیم داد که می‌تواند برای صاحبان و مدیران وب‌سایت مفید باشد. امروزه نوشتن و انتشار پست ‌ها و مقالات تنها در وبلاگ یا سایت خود، به منظور افزایش بازدید و بازخورد کافی نیست. بلکه باید پا را فراتر گذاشت و مشغول به اشتراک گذاری مطالب و لینک سایت خود در سرویس های اشتراک گذاری معتبر شد. هنگامی که شما لینک و مطالب خود را از طریق یک سرویس به اشتراک می گذارید، نه تنها پیوندی برای سایت شما ایجاد می شود، بلکه منجر به افزایش ترافیک سایت شما نیز خواهد شد. از طرفی موتورهای جستجو نیز تمایلی به سایت های کم کار و دارای مطالب قدیمی نشان نمی دهند که همین امر باعث افت رتبه و بازدید سایت خواهد شد.

ویرگول، لینکدین، مدیوم و غیره از پلتفرم‌های رایگانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای انتشار محتوا و قرار دادن لینک خود در این پلتفرم‌ها استفاده کنید. به این ترتیب هم بک‌لینک سازی مفیدی می‌کنید و گوگل سایت شما را به عنوان مرجعی مفید می‌شناسد و هم کاربران برای خواندن ادامه مطالب شما به سایتتان وارد خواهند شد. روش آسمان خراش اولین بار توسط برایان دین یکی از متخصصان برجسته حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ مطرح شد. این روش پیرامون شبکه ای از بک لینک ها به محتوای شما به صورت پایدار، مقیاس پذیر و نتیجه محور کار کرده و به بالا بردن بازدید سایت کمک می کند. تبلیغات در اینستاگرام یک روش مطمئن در افزایش بازدید از سایت است که از طریق هشتگ “#” می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید. نکته قابل توجه در تبلیغات اینستاگرام این است که از تبلیغات برای همه پست های اینستاگرام استفاده نکنید.

بنابراین تبلیغات بنری بازدهی بالایی برای افزایش بازدید سایت ندارند اما برای معرفی محصول، خدمات و آشنایی با برند می‌تواند انتخابی مناسب باشد. در بسیاری از سایت‌ها از یک نوار در کنار صفحه استفاده می‌شود که برای نمایش محتوای مرتبط، تبلیغات، جستجو و ... یک سایدبار که شامل محتوای مرتبط و پیشنهادی باشد، کمک بسیار زیادی به افزایش بازدید سایت شما و صفحات آن می‌کند؛ زیرا توجه مخاطب را جلب کرده و باعث تشویق کاربر به کلیک روی این مطالب می‌شود. همچنین یک نوار جستجو به کاربران شما این امکان را می‌دهد که مطالب مورد نظر و دلخواهشان را در سایت شما جستجو کنند. کلیک اول با ارائه خدمات تخصصی در زمینه افزایش بازدید سایت، انتخابی مطمئن برای کسب و کارهایی است که به دنبال راه حل های حرفه ای و موثر هستند.

شما می‌توانید جذابیت محتواهای تولیدی خود برای مخاطبین را با تغییر طول و قالب محتوا در کنار استفاده از اینفوگرافیک و ویدیو، افزایش دهید. اگر بخواهیم این مسئله را واضح بیان کنیم، می‌توان گفت هر کاری که جذابیت داشته باشد و باعث ماندگاری خواننده شود را در محتوا انجام دهید. در این نوشته تصمیم داریم تا روش‌های افزایش ترافیک سایت را بیان و بررسی کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر بالا آمدن در سرچ گوگل هستید، پیشنهاد می‌کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه کنید. یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید.

گوگل با هدف ایجاد رشد کسب و کارهای آنلاین، یک ابزار جامع و کاربردی برای کسب و کارها ارائه داده تا به صورت دقیق روی کلمات کلیدی که در نظر دارید، تبلیغ خود را برای تعدادی از کاربران تبلیغات را آغاز کنید. این نوع بازدید این شرایط را برای شما فراهم می کند که به صورت شخصی سازی شده و در مدت کوتاهی بازدید زیادی دریافت کنید. این روش موجب می شود که کاربران زیادی با شما آشنا شده و در صورت رضایت مجددا به سایت مراجعه کنند. شبکه های اجتماعی همچنین فرصتی برای ارائه پیشنهادات ویژه و استفاده از تبلیغات هدفمند فراهم می کنند که به جذب کاربران و افزایش بازدید سایت کمک می کند. موفقیت در این حوزه به زمان بندی مناسب، استفاده از هشتگ های مرتبط و تحلیل مستمر عملکرد بستگی دارد. کلیک اول به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های ارائه خدمات افزایش بازدید سایت، راهکارهایی حرفه ای و مطمئن برای ارتقای ترافیک سایت شما ارائه می دهد.

با توجه به مسئله تحریم‌ها در ایران، معمولاً پیج‌ها اینستاگرامی داخل کشور از گزینه دوم، یعنی تبلیغات و همکاری با اینفلوئنسرها استفاده می‌کنند. – مانیتورینگ سرور برای شناسایی رفتارهای غیرطبیعی مانند افزایش ناگهانی تعداد درخواست‌ها یا درخواست‌های مکرر به صفحات خاص می‌تواند به تشخیص ربات‌ها کمک کند. – بررسی هدرهای HTTP می‌تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین مرورگرهای واقعی و ربات‌ها را شناسایی کنید. – بسیاری از ربات‌ها نمی‌توانند یا نمی‌خواهند جاوااسکریپت را اجرا کنند. با استفاده از کدهای جاوااسکریپت خاص می‌توانید رفتارهای بازدیدکنندگان را بررسی کنید و ربات‌ها را شناسایی کنید.

دوره‌ای که جستجو در اینترنت به طور انحصاری در رایانه‌های رومیزی انجام می‌شد، گذشته و هم اکنون افراد زیادی از طریق گوشی های هوشمند و انواع تبلت‌ها وارد اینترنت می‌شوند. اطمینان حاصل کردن از ریسپانسیو بودن سایت بدین معناست که قالب سایت به طور دقیق و کامل بر روی گوشی های هوشمند نمایش داده شود، در غیر این صورت، بازدیدکنندگان با تجربه بد از سایت خارج خواهند شد. کارشناسان مختلفی به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند و شما می‌توانید در زمینه‌های مورد نیاز خود از طراحی سایت گرفته تا تولید محتوا از این کارشناسان کمک بگیرید. معرفی سایت به موتورهای جستجو و ایندکس کردن سایت نیز از جمله عواملی است که در افزایش ورودی از گوگل تأثیر دارد. تولید و انتشار فایل های چند رسانه ای مانند کتاب های الکترونیکی (E-Book) بسیار آسان است.

البته اگر فعالیت سایت شما در حوزه سرگرمی باشد به طور یقین می توانید درکوتاه ترین مدت، بازدیدکنندگان فراوانی را به سایت خود هدایت کنید. البته گاهی استفاده از این خدمات رایگان و گاهی به‌صورت اشتراکی و پولی خواهد بود. اساس کار انواع نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان هم همین مورد است که می‌توانید از آن‌ها نیز برای بالا بردن رتبه غیرارگانیک سایت خود استفاده کنید. لینک بیلدینگ شامل ایجاد لینک به سایر صفحات سایت خودتان و همچنین ایجاد بک‌لینک از طریق سایر سایت‌ها است. برای پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم تا در این مطلب در قالب یک چک‌ لیست انواع روش‌های مرسوم و غیرمرسوم برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی کنیم.

برگزار کردن دوره‌های اختصاصی، نوشتن بلاگ، منتشر کردن موضوعات مرتبط با سایت و برگزار کردن وبینار‌ها کمک فراوانی به سایت شما می‌کند. همچنین انتشار محتوا‌های اختصاصی در سایت شما یکی از دلایل بازگشت مخاطبان به صفحه شما است. اولین و اصلی‌ترین کاری که بایستی برای بالا بردن بازدید سایت انجام دهید، بهینه کردن کلمات برای موتور‌های جستجو با پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به هر یک از صفحات وب سایت شما است. پس از بهینه‌سازی صفحات محصول سایت و گذشت چند ماه از راه‌اندازی بلاگ می‌توانید روی کلمات کلیدی که حجم بالاتری از جستجو را دارند، تمرکز کنید. جالب است بدانید که ربات‌ها نقش زیادی در افزایش ترافیک سایت‌ها دارند. در واقع بسیاری از وبسایت‌های معتبر برای تشخیص ربات از انسان به استفاده از انواع کدهای کپچا متوصل شده‌اند.

برای استفاده بهینه از این بستر، انتخاب پلتفرمی که بیشترین تناسب را با نوع مخاطبان شما دارد، ضروری است. همچنین، انتشار محتوای متنوع و جذاب، از جمله تصاویر و ویدیوها، می تواند کاربران را ترغیب کند تا از سایت شما بازدید کنند. علاوه بر این، تعامل واقعی با دنبال کنندگان، مانند پاسخ گویی به نظرات و پیام ها یا ایجاد نظرسنجی، می تواند حس نزدیکی بیشتری بین شما و مخاطبان ایجاد کند. رپورتاژ آگهی باید در سایت ‌های مرتبط و پربازدید منتشر شود تا علاوه بر افزایش رتبه سایت، بتواند بیشترین مخاطب را نیز به خود جذب کند. انتشار مداوم محتوا نشان می ‌دهد که سایت شما از جمله سایت های فعالی است که برای مخاطبین خود ارزش قائل می شود، چراکه دائم در حال تغییرات، ارائه خدمات و مطالب جدید به آنها می باشد.

با میلیاردها کاربر فعال، شبکه های اجتماعی فضایی بی نظیر برای ارتباط با مخاطبان فعلی و بالقوه ایجاد کرده اند. این فضا نه تنها امکان گسترش دامنه تاثیرگذاری برند را فراهم می کند، بلکه فرصتی برای برقراری روابط صمیمانه و مستقیم با مخاطبان است. در ادامه این مقاله، به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید با استفاده از روش های آزمایش شده و حرفه ای، به نتایجی فراتر از انتظار دست یابید. اگر آماده هستید که سایت خود را از یک پلتفرم ساده به منبعی برای جلب توجه و تعامل کاربران تبدیل کنید، با ما همراه باشید. این‌ها همگی بازدید فیک هستند و تنها در نگاه ما بازدید بالایی ارائه می‌دهند.

این سازماندهی به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا به‌راحتی در تمام محتوایی که در رابطه با یک موضوع خاص دارید بخزند و آنها را دسته‌بندی کنند و به این ترتیب در رتبه بهتری قرار خواهید گرفت. هنگامی که مدل به درستی انجام شود، به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا در سایت شما بچرخند و وارد صفحات مرتبط شوند و ترافیک همه صفحات در خوشه موضوعی شما افزایش پیدا کند. افرادی که دارای سایت و صفحات بلاگی هستند، خوب می‌دانند که تأثیرات بازدید سایت تا چه اندازه مهم است؛ از این رو دائماً در حال تلاش برای بالا بردن میزان ترافیک ورودی به سایت هستند. همچنین رعایت اصول سئو، تعامل با برند‌ها، محتوای خوشه‌ای، نوشتن در بستر‌های رایگان، تهیه محتوا‌های ویدیویی با کیفیت و… نیز از دیگر فن‌های افزایش ترافیک ورودی سایت است. این روزها طرفداران پادکست افزایش پیدا کرده و بسیاری در فرصت‌های مرده خود نظیر ترافیک یا هنگام استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی مثل مترو به پادکست گوش می‌کنند. سایر کسب‌وکارها نیز می‌توانند با تبلیغات و همکاری با یک پادکست، نام خود و خدمات‌شان را در بین محتوا، به مخاطبان زیادی معرفی کنند.

براساس گزارش سایت backlinko، محتواهای طولانی ۷۷.۲ درصد لینک‌های بیشتری دریافت می‌کنند؛ همچنین شانس بیشتری هم در رتبه گرفتن دارند. به‌علاوه چنین محتواهایی اغلب لینک‌های خارجی متعددی دریافت می‌کنند؛ که روی بازدید سایت تاثیر مثبت می‌گذارد. هنگامی که اینفلوئنسرها کدهای تخفیف، لینک‌ها، نقدها یا هدایایی را از کسب‌وکار شما به اشتراک می‌گذارند، شما در حال جذب مخاطب آن‌ها برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خود هستید. اگر برای تولید محتوای وب‌سایت خود کمبود ایده دارید، یک راه حل عالی برای غلبه بر این مانع، استفاده مجدد از محتوای قدیمی است. یک پست وبلاگ با عملکرد خوب را تغییر داده و آن را به یک ویدیو تبدیل کنید یا اگر پادکستی دارید که واقعاً خوب عمل کرده است، یک پست وبلاگ در مورد آن موضوع بنویسید.

هنگامی که یک کاربر از بلاگ شما بازدید می‌کند، هدفتان این است که او را ترغیب کنید تا دیگر صفحات را نیز ببیند. به همین دلیل است که لینک‌های داخلی (لینک به دیگر صفحات وب‌سایت) اهمیت خیلی زیادی دارند. هنگامی که کاربران به بازدید از دیگر صفحات وب‌سایت شما ادامه می‌دهند، احتمالش زیاد است که تبدیل به مشتری یا یکی از طرفداران برندتان شوند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا ببینید که چه چیزی در سایت شما جواب می‌دهد و چه چیزی نه. علاوه‌بر این، آنها به شما کمک می‌کنند تا ایده‌هایی را برای تولید محتوا پیدا کنید که پتانسیل ایجاد ترافیک بالا را دارند.

لینک‌سازی داخلی محتواهای سایت و صفحات مختلف را زنجیروار به هم متصل کرده و کاری می‌کند تا مخاطبین شما به این زودی از سایت خارج نشوند. لینک‌سازی خارجی در بیرون سایت بصورت تبلیغات انجام می‌شود که گاهی رایگان و گاهی پولی است. با کمک هر دو مورد اگر بطور اصولی و استاندارد انجام شود از گوگل رتبه و امتیاز دریافت کرده و درنهایت به افزایش ترافیک خواهید رسید. این سبک از تبلیغات، امکان استفاده دقیق تر از کلمات کلیدیِ مرتبط با حوزه کاری را به انواع کسب و کارها می دهد. در نتیجه هم تبلیغات آنها هنگام سرچ این کلمات، در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار می گیرد و هم مدیریت سایتشان راحت تر و بهتر انجام می شود.

افزایش بازدید سایت،‌ اولین قدم مثبتی است که باید برای سایتتان انجام دهید تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید! سایت را شبیه به مغازه‌ای فرض کنید که اگر پاخور نداشته باشد، احتمالا مشتری هم نخواهید داشت. یکی از راه‌های جدید بازاریابی در فضای اینترنتی، استفاده از اینفلوئنسرها است. کسانی که مخاطبان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی دارند، گزینه خوبی برای معرفی کالاها و خدمات به شمار می‌روند. لینکدین و توییتر نیز مخاطبان خاص خودشان را دارند و در چند سال اخیر شاهد حضور افراد موفقی در این شبکه‌های اجتماعی هستیم. نکته مهم برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از هشتگ‌های صحیح است.

در بخش پادکست آکادمی وبسیما، می‌توانید نمونه‌های از تولید محتوای آموزشی که برای کاربران خود تدارک دیده‌ایم ببینید. اگر مشترک برخی وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها باشید، می‌‌بینید که هرچند وقت یک‌بار بنری در موبایل یا دسکتاپ نمایش داده می‌شود. این بنرها در واقع پوش نوتیفیکیشن هستند و این روش فرصتی مناسب برای جذب بازدید بیشتر را برای ما فراهم می‌کند. مساله مهم، پیدا کردن وب‌سایت یا اپلیکیشنی است که مخاطب هدف ما در آن‌جا حضور دارد. برای مثال اگر ما یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی هستیم، انتخاب سایتی با محتوای سبک زندگی می‌تواند ما را به مخاطبان‌مان نزدیک‌تر کند. استفاده درست از پوش نوتیفیکیشن می‌تواند باعث افزایش بازدید سایت شود.

برای بالا بردن آمار بازدید سایت باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت علاوه‌بر مدل پیلار/ کلاستر که پیش‌تر توضیح داده شد، دستیابی به بک‌لینک‌های باکیفیت است. اگر وب‌سایت‌های معتبری به سایت شما لینک ‌دهند، اعتبار شما نیز افزایش پیدا می‌کند. روش اول استفاده از امکاناتی است که خود پلتفرم در اختیار ما قرار می‌دهد. برای مثال در اینستاگرام می‌توانید با استفاده از تبلیغات در بخش اکسپلور حضور داشته باشید و به این ترتیب محتوای شما توسط مخاطبان بیشتری دیده خواهد شد. در شیوه دوم می‌توانیم با بلاگرها و حساب‌های کاربری پربازدید تعامل داشته باشیم.

اما توجه کنید که بعد از این دوره شما صدها یا هزاران نفر دارید که با هر ایمیل شما می‌توانند به بازدید کننده یا حتی مشتری تبدیل شوند. مردم برای مشکلات، نیازها و چیزهایی که علاقه دارند در گوگل جستجو می‌کنند. ما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانیم درباره محصولات، خدمات یا هر چیز مرتبط دیگر تولید محتوا کنیم تا کاربران را به سایت خودمان بکشانیم. این محتوا می‌تواند مقاله در وبلاگ، ویدیو، پادکست، کلیپ‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی، اینفوگرافی و... تست A/B یک تست تقسیم است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید کدام نسخه از یک کمپین بهترین عملکرد را دارد. این تست‌ها می‌توانند اطلاعات کلیدی در مورد مخاطبانتان به شما بدهند تا بتوانید محتوای مناسب و پیشنهادهایی ایجاد کنید که بازدید سایت شما را افزایش دهد.

کپی از محتوا به هر شیوه و یا با هر عنوان، تخلف می باشد و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند. – استفاده از توکن‌های امنیتی و CSRF Tokens می‌تواند به جلوگیری از درخواست‌های غیرمجاز و رباتیک کمک کند. این توکن‌ها معمولاً توسط ربات‌ها نادیده گرفته می‌شوند یا به اشتباه استفاده می‌شوند. – سرویس‌هایی مانند BotGuard، PerimeterX و Distil Networks تخصصی در شناسایی و مدیریت ترافیک رباتیک هستند و می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. – برخی از سرویس‌ها پایگاه‌های داده‌ای از IP های شناخته شده ربات‌ها را ارائه می‌دهند.

با سفارش سئو سایت به کارشناسانی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارند می‌توانید رتبه سایت خود در موتورهای جستجو را بهبود داده و ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید. از جمله روش‌های افزایش بازدید سایت در گوگل می‌توانیم به سئو و بهینه سازی سایت، انتشار محتواهای یونیک، جذاب، کاربردی و طولانی، لینک‌سازی‌های مناسب، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی  و غیره اشاره کنیم. با استفاده از این روش‌ها ورودی به سایت افزایش می‌یابد و در صورتی که محتواهای جذاب و مفیدی برای کاربران داشته باشید می‌توانید کاربران را به مشتریان تبدیل کنید. یکی دیگر از راه‌های افزایش بازدید سایت، تولید محتوای متنی در وب‌سایت‌هایی نظیر ویرگول و مدیوم است. البته نباید در این پلتفرم‌ها صرفاً به بازنشر مقالات خود بپردازیم، بلکه باید با شناسایی علایق مخاطبان و طراحی یک استراتژی مجزا از این فرصت بهره ببریم. با توجه به این‌که محتوای ما شانس کسب جایگاه در نتایج جستجو را هم دارد، می‌تواند در طولانی‌مدت نیز مخاطبان زیادی را به سمت سایت ما بیاورد.

شک نکنید که کار کردن بر روی چنین عباراتی، خیلی تاثیر بهتر و سریعتری دارند. – استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی برای تحلیل و شناسایی ترافیک غیرعادی و رباتیک. این مدل‌ها می‌توانند الگوهای پیچیده‌ای را شناسایی کنند که ممکن است با روش‌های سنتی قابل تشخیص نباشد. – استفاده از آزمون‌های تأییدی دو مرحله‌ای (2FA) می‌تواند به شناسایی کاربران واقعی از ربات‌ها کمک کند. – کاربران انسانی معمولاً Cookie ها و Session های خود را نگه می‌دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که بسیاری از ربات‌ها این کار را نمی‌کنند یا از Cookie ها و Session های جدید استفاده می‌کنند. – ربات‌ها ممکن است رفتارهایی نشان دهند که برای کاربران انسانی نامعقول است، مانند بازدیدهای بسیار سریع از صفحات مختلف یا ارسال درخواست‌های متعدد به صورت مکرر و پی‌درپی.

طبیعی است که روز به روز اطلاعات زیادی در زمینه‌هایی که شما فعالیت می‌کنید، اضافه می‌شود و کاربران نیازمند اطلاعات به روز هستند. بنابراین ضروری است که وبسایتتان را در فواصل زمانی کوتاهی آپدیت کنید. درخواست خزش و ایندکس کردن سایت شما از موتور‌های جستجو، یکی از کار‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش بازدید سایت است که با این کار، رتبه سایت شما با ورودی‌های مرتبط و مطابق با سایت شما افزایش می‌یابد. این در حالی است که با تولید محتوایی اندک که فقط کلمات کلیدی را در آن گنجانده‌اید باعث صلب رضایت از بازدیدگنندگان سایت‌تان خواهید شد. پیشنهاد ما این است که بعد از رعایت قوانین مربوط به محتوا به فکر تبلیغ در سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل باشید.

برای این منظور روش‌های مختلفی موجود است که باید پیاده شود تا از نظر فنی به رتبه و جایگاه خوبی برسد. به عنوان مثال با کاهش سایز محتواهای روی صفحه یا انجام بهینه‌سازی و فشرده‌سازی تصاویر می‌توان بخشی از سایت را از نظر فنی بهینه کرد. به استفاده از این روش‌ها، احتمال به‌اشتراک‌گذاری مطالب افزایش می‌یابد و این موضوع منجر به افزایش بازدید سایت خواهد شد. اگر در وب‌سایت خود از محتوای متنی استفاده می‌کردید، اکنون نوبت تغییر آن به صوت، تصویر یا ویدیو است. همانطور که پیش‌تر گفته شد، استفاده از ویدیو و پادکست امروزه گسترش فراوانی یافته و کاربران کم‌حوصله و کم‌طاقت، تمایل به استفاده از این نوع محتوا دارند.

در کل، امکان هدف گیری دقیق مخاطبان بر اساس کلمات کلیدی، موقعیت جغرافیایی، و رفتار آنلاین، تاثیرگذاری این روش از تبلیغات را بیشتر می کند. پست مهمان نشان می‌دهد که شما در حیطه خود فعال هستید و در عین حال می‌توانید به وب‌سایت خودتان هم لینک بدهید. درست مثل سایت‌های اجتماعی سنتی، تبلیغات بیش‌‌از‌حد در این رسانه‌ها هم بازخورد منفی دارد. زمانی که محتوای خود را در رابطه با یک موضوع به اشتراک می‌گذارید و زمانی که اطلاعات خوبی را برای پاسخ به سوال کاربر فراهم می‌کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. یک ابزار عالی برای اندازه‌گیری نرخ کلیک ارگانیک، Google Search Console است.

سرعت سایت شما باید زیاد باشد؛ به‌این‌معنا که خیلی سریع، سایت و صفحات آن به کاربر نمایش داده شود؛ این موضوع یکی از پارامترهای مهم برای گوگل و کاربران است. از ابزارهای تست سرعت نظیر GTMetrix و Google PageSpeed برای این موضوع استفاده کنید. این کار را با کاهش حجم و سئو تصاویر، بهبود ساختار صفحه‌ها و کاهش تعداد پلاگین‌های نصب‌شده می‌توانید انجام دهید. این فعالیت‌ها شامل تبلیغات بنری، تبلیغات در موتورهای جست‌وجو، تبلیغات کلیکی و… می‌شود. در این روش، شما تبلیغ خود را طراحی و از طریق پلتفرم‌های تبلیغات آن را در رسانه‌های پربازدید درج می‌کنید. با تبلیغات اینترنتی، محصولات و خدمات خود را به هزاران و میلیون‌ها کاربر نشان می‌دهید و ترافیک زیادی را به سایت جذب می‌کنید.

ربات ها و الگوریتم های گوگل از جمله مهم ترین ربات هایی هستند که برای بررسی و آنالیز و رتبه بندی کردن سایت وارد سایت شوند. خرید بازدید سایت، اگر به درستی و با دقت انجام شود، می تواند یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش ترافیک و جذب کاربران جدید باشد. این روش در کنار دیگر استراتژی های بازاریابی، فرصت مناسبی برای رشد سریع تر و دیده شدن بیشتر سایت شما فراهم می کند. با انتخاب کلیک اول، می توانید مطمئن باشید که ترافیک سایت به صورت هدفمند افزایش خواهد یافت. رقبا، کسب‌وکارهایی هستند که مسیر پیش‌رو شما را طی کرده‌اند؛ آن‌ها مانند چراغ راه، مسیر را روشن و هموار می‌کنند.

که به آن شبکه توزیع محتوا هم گفته می شود یک سیستم یکپارچه از سرورهای پر سرعت برای میزبانی داده های سایت است که تاثیر و رابطه مستقیمی روی سرعت سایت و افزایش رتبه آن دارد. شبکه توزیع محتوا باعث می شود که دسترسی به منابع سایت با سرعت و روند بهتری برای کاربران ارسال و دیده شود. با راه اندازی این سیستم کلیه کاربران در سراسر دنیا می توانند به داده های سایت با سرعت بالایی دسترسی داشته باشند. این سایت یکی از پر بازدیدترین سایت هایی است که روزانه کاربران زیادی از این سایت دیدن می کنند. با تولید محتوای کاربردی با استفاده از نرم افزار پاور پینت در این سایت تعداد بازدید کنندگان و ترافیک سایت شما افزایش می یابد. برای این که کاربران محتوای شما را به اشتراک بگذارند محتوای کاربردی و مفید برای کاربران تولید کنید.

اگر دوره‌ها، گواهینامه‌ها یا پست‌های آموزشی ایجاد کنید که برای مخاطبانتان مفید باشد، شاهد افزایش ترافیک خواهید بود. ایجاد اجتماعی از طرفداران برند شما یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت است. شما می‌توانید یک گروه فیسبوک، چت توییتر، گروه لینکدین یا یک صفحه پرسش و پاسخ را به‌طور ویژه برای دنبال‌کنندگان و سایر افراد مشغول در صنعت خود ایجاد کنید و در آن به مطالب وب‌سایت خود لینک دهید. این ابزار کلمات کلیدی که شما تعیین کرده‌اید را به‌صورت لینک در بالای صفحات سرچ ارگانیک کاربران قرار می‌دهد. افراد زیادی با استفاده از این امکان توانسته‌اند همیشه در صدر جستجوهای گوگل برای کلمات کلیدی پرکاربردی که مشخص کرده‌اند قرار بگیرند. یکی از وبسایت‌های معتبر ایرانی که از گوگل ادوردز استفاده می‌کند، دیجی‌کالا است.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/