سئو تصاویر برای افزایش درآمد
سئو تصاویر: چک لیست 7 مرحله ای برای سئو عکس
یکی از راههای مناسب برای کاهش حجم تصاویر استفاده از قابلیت Save for Web در نرمافزار فتوشاپ است. در صورت عدم دسترسی به فتوشاپ میتوانید از ابزارهای آنلاین فشرده کردن عکس در اینترنت استفاده کنید. این گام از سئو تصاویر شانس نمایش تصاویر در نتایج جستجوی مرتبط را افزایش می دهد و ترافیک ارگانیک هدفمند را به سمت وب سایت ما هدایت می کند. دقت نمایید که برای ساخت نقشه سایت تصاویر از افزونه های سئو معرفی شده استفاده نمایید تا دچار مشکل نشوید. برای بهبود سئو تصاویر سئو سایت خود و خوانایی بهتر موتورهای جستجو، تصاویر را در نقشه سایت XML خود قرار دهید تا به موتورهای جستجو کمک کند آنها را به طور موثر کشف و فهرست بندی کنند. بخش تصاویر نقشه سایت، اطلاعات مانند URL، عنوان، اطلاعات مجوز (کپی رایت) و موارد بیشتری از تصاویر را به موتورهای جستجو ارائه می دهد.
در واقع کلمه کلیدی باید در محتوایی که ایجاد می کنید، تگ ها H1 تا H6 ، متا تگ ها، اسکیما، آلت تصاویر و … مورد استفاده قرار بگیرد. به این منظور باید برای کلمات کلیدی که برای آن تولید محتوا می کنید اهمیت ویژه ای قائل شوید و با تدوین یک استراتژی سئو داخلی محتوای خود را بهینه سازی کنید. استفاده هوشمندانه از تگهای Alt در تصاویر و ویدیوها یکی از اصول اساسی سئو است. تگ Alt یا تگ متن جایگزین، یک قسمت کوچک اما مهم از کد HTML تصویر یا ویدیو است که به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای تصویری یا ویدیویی را بهتر درک کنند. این تگها در مواقعی که تصویر یا ویدیو بارگذاری نمیشود برای کاربران که با مشکلات بصری و نمایش تصویر روبرو میشوند مفید است. برای کاهش حجم تصاویر، میتوانید از ابزارهای فشردهسازی تصویر مانند TinyPNG یا ImageOptim استفاده کنید.
سه ماههی اول سال ۲۰۲۳، ترافیک موبایل، ۵۸٫۳۳ % از کل ترافیک اینترنت جهانی را به خود اختصاص داده است. این بدان معنی است که بهینهسازی سایت برای دستگاههای تلفن همراه در سال اخیر بسیار مهم است و این موضوع شامل تصاویر نیز میشود. به عنوان مثال فرض کنید یک سایت فروش آنلاین دارید و یکی از محصولاتی که میفروشید ژاکت کشمیر قهوهای است و یک تصویر از آن در صفحهی مربوطه سایت خود دارید. به جای نامگذاری تصویر با «ژاکت» باید یک نام توصیفیتر مانند «ژاکت کشمیر قهوهای» برای آن استفاده کنید. این کار میتواند شانس نمایش تصویر صفحهی شما را برای جستجوهای مرتبط کاربر افزایش دهد. یکی از بهترین ابزارهای رایگان بهینهسازی موجود برای فشردهسازی تصاویر، TinyPNG است.
اندازه تصاویر و میزان فضایی که اشغال میکنند بر سرعت سایت تاثیر بسزایی دارد . میتوانید با استفاده از فتوشاپ و ابزارهای آنلاین مانند pinetools.com ابعاد عکس را قبل از بارگذاری تغییر دهید. در واقع زمانی که شما کسب و کار خود را آنلاین میکنید هنگام گرفتن وبلاگ جدید و یا نوشتن محتوای یک پست اولین چیزی که به ذهنتان میآید این است که از چه تصاویر یا عکسهایی برای محصول خود استفاده کنید. تصاویر صفحه، یک سایت را زنده نگه میدارند و به سئو سایت شما کمک میکنند. گوگل برای اینکه به صفحات شما در سایت رتبه بندی مناسب بدهد تمام محتوایی که در صفحه قرار میدهید از جمله تصاویر را ارزیابی میکند. پیشنهاد میکنیم اگر به سئو علاقه مندید حتما روی لینک، کلیک کنید و درباره سئو به زبان ساده مطالعه کنید.
بنابراین، متن جایگزین تصویر باید «کیک تولد دخترانه شکلاتی» باشد. عنوان و متن جایگزین برای عکسها، دو بخش مهم از هر عکسی هستند که میتوانند تأثیر زیادی روی دیده شدن عکس شما داشته باشند. با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس مانند فتوشاپ یا GIMP میتوانیم بهراحتی اندازه عکسها را تغییر دهیم. برای این کار، کافی است که ابعاد عکس را به حداکثر عرض وبسایت تنظیم کنیم. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا ۹۹ درصد پست های وبلاگ دارای لینک هستند؟ به نظر شما آیا آنها توجه بینندگان را از پست های وبلاگ به وب سایت های دیگر هدایت نمی کنند؟ خوب، آنها این کار را انجام می ...
برای استفاده از کپشن و متن جایگزین توصیفی، باید از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای تصویر استفاده کنید. یکی از عوامل مهم در ارزیابی کیفیت و مرتبط بودن صفحات وب، استفاده مؤثر از تصاویر با کیفیت و همراهی آنها با متن جایگزین (alt text) دقیق و مختصر است. برای تبدیل فرمت تصاویر می توان از ابزارهای ویرایش تصویر مثل نرم افزار فتوشاپ یا فتوشاپ آنلاین Photopea استفاده کرد. بسته به محتوای تصویر و فرمت مورد استفاده حجم فایل هم تغییر می کند. در زمان ذخیره تصویر حجم و کیفیت فایل نهایی به خوبی گویای بهترین فرمت تصویری خواهد بود. بنابراین مهمترین کاری که باید به عنوان یک سئوکار یا مدیر سایت انجام دهید انتخاب بهترین نوع فایل تصویر است تا به این وسیله بتوانید بهترین فشرده سازی و کاهش حجم تصویر را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهید.
اگر به هر دلیلی تصویر بارگذاری نشد، کاربران متوجه میشوند که تصویر قرار است چگونه باشد و شامل چیست. اگر از وردپرس استفاده میکنید، میتوانید از افزونههای Yoast SEO یا Rank Math برای اضافه کردن نقشه وبسایت تصاویر استفاده کنید. برای اینکه کامل در این زمینه اطلاعات کسب کنید” تگ alt تصویر چیست؟ | متن جایگزین تصویر چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟ “ را حتما بخوانید. این فرایند اضافی، بهطور مستقیم بر سرعت بارگذاری صفحه و تجربه کاربری تأثیرگذار خواهد بود. نامگذاری درست تصاویر باعث میشود که موتورهای جستجو محتوای تصاویر شما را بهتر درک کنند. همچنین، نامگذاری درست تصاویر باعث میشود که کاربران راحتتر تصاویر شما را پیدا کنند.
همین افزایش مدت زمان حضور کاربر در سایت (Dwell Time) تأثیر چشمگیری بر سئو سایت شما، حتی سئو سریع، دارد. با استفاده از این افزونهها، میتوانید بهراحتی نقشه وبسایت تصاویر را به وبسایتتان اضافه کنید. این کار باعث میشود که شانس دیده شدن وبسایتتان در نتایج جستجو افزایش پیدا کند و در نهایت بازدید بیشتری داشته باشید. متن جایگزین، متنی است که درصورتیکه تصویر به هر دلیلی قابل نمایش نباشد، بهجای آن نمایش داده میشود. برای استفاده از این ابزار، کافی است که عکس مورد نظرتان را در این ابزار آپلود کنید و روی دکمه Compress کلیک کنید. ابزار TinyPNG بهصورت خودکار اندازه عکس را با حداکثر عرض وبسایت تنظیم میکند.
ما در این مقاله مهمترین و بهترین فاکتورهای سئو تصاویر را برای شما توضیح دادهایم، پس اگر میخواهید از طریق تصاویر سایتتان ترافیک جذب کنید، این مقاله را با دقت مطالعه کنید. یکی از راههایی که گوگل تصاویر سایت را در SERP نمایش میدهد، image sitemap یا نقشه سایت تصاویر است. نقشه سایت روشی برای معرفی سایت به رباتهای گوگل است؛ بنابراین، بعد از تکمیل طراحی سایت، حتما نقشه سایت را ایجاد کنید. پس از اینکه عکس مورد نظر را انتخاب و دانلود کردید، میتوانید با اعمال تغییرات کوچک آن را سفارشی کنید. آپلود محتوای جدید و منحصربهفرد یا به اصطلاح Uniq تاثیر زیادی در سئو سایت دارد.
فرمت PNG برای تصاویری به کار میرود که نیاز به رزولوشن بالایی دارند. در ضمن این فرمت از یک توضیح متنی هم پشتیبانی میکند که برای سئو تصاویر خوب است. اما مشکل اصلی تصاویر PNG حجم بالای آنها نسبت به فرمتهای JPG و GIF است. از همین رو بیشتر برای تصایر پیچیده و تصاویری که متنی در خود دارند استفاده میشود. استفاده از تصاویر کپی از سایتهای دیگر در بسیاری از سایتهای ایرانی رواج دارد که صد در صد از نظر سئو کار اشتباهی است. ترجیح اول این است که خودتان تصاویر وبسایتتان را با دوربین بگیرید یا با فتوشاپ تهیه کنید.
ولی خوب سایت های ارائه دهنده تصاویر استوک برای گوگل شناسایی شده و بعضا Copyright تصاویر به شکلی هست که رسما به شما اجازه کپی بردارید میدهد. گوگل هم از همین مورد استفاده میکند تا بتواند میزان مفید بودن سایت شما و محتوای شما را درک کند بنابراین سئو محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، تصاویری که بی جهت سایز بزرگتر از اندازه استاندارد دارند، حجم بیشتری هم دارند. بنابراین بهتر است قالب تصاویر وبلاگ و بقیه بخش های سایت تان را به دست آورده برای بارگذاری تصاویر از آن استفاده کنید. حالا اگر قرار است این قابلیت را روی سایت وردپرسی خودتان فعال سازی کنید، میتوانید از افزونه bj-lazy-load کمک بگیرید.
به عنوان مثال، اگر یک ویدیو از یک دوره آموزشی دارید، به جای نامی مانند “دوره آموزشی.mp4″، از نام لاتینی مانند “Educational Course.mp4” استفاده کنید. این کار نه تنها به موتورهای جستجو کمک میکند، بلکه برای کاربرانی که زبانهای مختلفی تکلم میکنند، هم قابل فهمتر است. استفاده از نام لاتین برای فایلها یکی از راههای ساده اما موثر برای بهبود سئو و افزایش قابلیت دسترسی به محتوای شما است. سئوی تصاویر با عنوان فایل شروع میشود، استفاده نام مناسب برای تصاویر باعث میشود بدون اینکه گوگل تصویر را ببیند متوجه شود در مورد چه چیزی صحبت میکنید و به مخاطبین خود ارائه میدهید. پیشنهاد میشود از کلمه کلیدی در عنوان و متن جایگزین استفاده شود و میانگین دو تا سه کلمه باشد.
همچنین میتوانیم از ابزارهای آنلاین برای تغییر اندازه عکسها استفاده کنیم. این ابزار بهصورت رایگان و آنلاین قابل استفاده است و میتواند اندازه عکسها را بدون افت کیفیت کاهش دهد. برای اطلاعات بیشتر درمورد این ابزارها به مقاله «معرفی ۱۰ سایت رایگان بهینهسازی عکس» مراجعه کنید. نقشه سایت تصویری در سایت های وردپرسی وجود دارد اما برای سایت های اختصاصی باید از توسعه دهنده خود بخواهید تا آن را برای شما فراهم کند. استفاده از ویژگیهای HTML مثل srcset و sizes کمک میکند تصاویر بهطور خودکار به سایز مناسب نمایش داده شوند. برخی افراد برای تمام تصاویر از فرمت JPEG استفاده می کنند و فکر می کنند این بهترین فرمت برای تصاویر وب است.
استراتژی سئو یک برنامه برای ایجاد، بهینهسازی و تبلیغ محتوا به منظور بهبود دیده شدن آن در نتایج موتور جستجو است و همچنین هدف آن جذب ترافیک ارگانیک بیشتر به وبسایت است. این استراتژی شامل مجموعهای از تکنیکها مانند تحقیق کلمات کلیدی، سئو داخلی صفحه، سئو فنی و بک لینک سازی است. در اجرا استراتژی سئو به این نکته دقت کنید که کاربران باید به آسانی متوجه نوع فعالیت و حوزه کسب و کار شما شوند. زمانی که سئو سایت را به درستی انجام می دهید باعث برند سازی سایت خود در گوگل می شوید. علاوه بر این با تولید محتوای صحیح و دریافت بک لینک های معتبر، می توان به گوگل نشان داد وب سایت معتبری داریم. در نتیجه مهم است که کاربران و گوگل شما را به درستی شناسایی کنند.
ابزارها و پلاگین های مختلفی برای فشرده سازی بهینه و در عین حال حفظ یکپارچگی و کیفیت لازم بصری در دسترس هستند که میتوانید بسته به زمان و پولی که دارید از آن ها استفاده نمایید. اندازههای کوچکتر تصاویر منجر به زمان بارگذاری سریعتر صفحه میشود و در نتیجه تعامل کاربر و رتبهبندی موتورهای جستجو بهبود مییابد. گوگل و سایر موتورهای جستجو علاوه بر جستجوی ساده به کاربران خود اجازه جستجو در بین تصاویر را ارائه میکنند و به افراد این امکان را میدهند تا محتوای بصری مرتبط با موضوعی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند. اگر یک صفحه را با تصاویر بیش از حد بارگذاری کنید میتواند منجر به یک چیدمان نامرتب و غیرجذاب شود. این برای UX بد است و احتمالاً منجر به کاهش سرعت بارگذاری صفحه نیز میشود.
وقتی صحبت از سئو به میان میآید، ایجاد نام فایلهای توصیفی و شامل کلمات کلیدی کاملاً حیاتی است. نام فایلهای تصویری به گوگل و سایر خزندههای موتورهای جستجو در مورد موضوع تصویر اطلاعات لازم را میدهد. علاوه بر تولید محتوای عالی، تصاویر با کیفیت و یونیک نیز برای سئو مهم هستند. یک مطالعه اخیر که ۱ میلیون نتیجه جستجوی گوگل را با جزئیات تجزیه و تحلیل کرد، به این نتیجه رسید که صفحات وبی که دارای حداقل یک تصویر هستند، رتبه بهتری نسبت به محتوای بدون تصویر دارند. بدون بهینه سازی تصویر مناسب، یک دارایی ارزشمند سئو را هدر میدهید. بهینه سازی تصویر مزایای زیادی مانند تجربه کاربری بهتر، زمان بارگذاری سریعتر و فرصتهای رتبه بندی بهتر را ایجاد میکند.
همانطور که میبینید سئوی تصویر بسیار مسئلهی مهمی است و مزایای زیادی هم به دنبال دارد. شما برای کسب رتبه بهتر باید مطمئن شوید که تصاویرتان بهینه شده هستند. کاربران این کلمات را زمانی جستجو میکنند که آماده خرید یا انجام یک اقدام مشخص هستند. عبارتهایی مثل «خرید آیفون ۱۶»، «سفارش آنلاین عطر» و «تخفیف کفش ورزشی» کلمات کلیدی تراکنشی به حساب میآیند. با این حال، این نوع کلمات بسیار رقابتیاند و برای دستیابی به رتبههای بالا در نتایج جستجو، معمولاً نیاز به صرف هزینه قابلتوجهی دارند.
به معیار تغییر چیدمان تجمعی توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا این یکی دیگر از عوامل رتبه بندی گوگل است و همچنین تحت تأثیر تصاویر قرار می گیرد. اگر میخواهید CLS خود را پایین بیاورید، در فرصتهای بهینهسازی به دنبال نقطه تغییر طرحبندی بزرگ اجتناب کنید. خوب، اگر تفاوت کمی بین آنها وجود دارد، شما کاملاً تصادفی انتخاب می کنید. یکی از وب سایت های دسته ای از نتایج جستجوی یکسان خوش شانس می شود. به دیدگاه مالک سایت برگردید، و می توانید ببینید که چگونه این وضعیت کمتر از حد ایده آل است. برای کسب درآمد از این روش، ابتدا شما به مهارتهای فنی، مهارت ارتباطی، مارکتینگی و تسلط بر برخی از ابزارهای مهم در حوزه سئو نیاز دارید.
در مجموع با کمک سئو ، تگ alt همچنین به کاربران اینترنت کمک میکند. برخی افراد صفحه نمایش خود را خاموش کردهاند، مرورگرها آنها را به دلیل اتصال ضعیف وب نمیتوانند گرافیک آنها را بارگذاری کنند، یا اینکه آنها به دلیل اختلال در بینایی از یک صفحه خوان استفاده میکنند. بنابراین افزودن تگ alt تصویر میتواند تجربیات کاربر و هم خزنده موتورهای جستجو را بهبود ببخشد. همانطور که تا به اینجا متوجه شدید، سئو تصاویر بسیار مهم است و مزایای بسیاری برای وبسایتتان دارد. با سئوی تصاویر رتبه وبسایتتان را در موتور جستجو بهبود میبخشید.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بک لینک سازی و درج آگهی در سایت های پربازدید از تکنیک های سئو خارجی محسوب می شود. سئو خارجی شامل تمامی فعالیت هایی است که خارج از سایت، برای کسب رتبه و ترافیک سایت انجام می شود. این اقدامات شامل لینک سازی، ایجاد مطلب در سایت های دیگر با دریافت بک لینک از آن محتوا، اشتراک گذاری مطالب در سایت های دیگر و …. برای دستیابی به میوه سئو که افزایش بازدید، درآمد و کسب رتبه اول گوگل است، نیاز به استراتژی سئو داریم. برنامه ریزی دقیق با اهداف بلند مدت، برای بهبود رتبه سایت در گوگل را تدوین استراتژی سئو می گویند. به این منظور مسیر رسیدن به اهداف سئو باید به طور کامل، واضح باشد.
اگه دارید روی مهاجرت یک سایت کار می کنید ریدایرکت کردن URL تصاویر قبلی به تصاویر جدید رو فراموش نکنید. خیلی ها این نکته رو رعایت نمیکنن که باع میشه بعد از مهاجرت ترافیک بخش Image گوگل رو تا حد زیادی از دست بدن. برخی از کارشناسان سئو معتقدند که باید حداقل به ازای هر 300 کلمه یک تصویر در محتوا استفاده شود. شما می بایست تشخیص دهید که برای محتوایتان چند تصویر مناسب است و همان تعداد را به کار ببرید. اگر به دنبالبررسی سئو سایت خود هستید پیشنهاد میکنیم از جت سئو استفاده کنید. جت سئو یکافزونه سئو کروم هم دارد که به کمک آن می توانید مشکلات فنی هر صفحه از سایت خود یا رقبا را به راحتی بیابید.
اگر تصاویر مرتبط زیادی دارید که واقعاً به محتوای شما ارزش میبخشند آنها را بر طبق اولویت لیست کنید و سپس از آنها استفاده کنید. مجموع درخواستهای تصویر، تعداد فایلهای تصویری را اندازهگیری میکند که مرورگر هنگام رندر کردن یک صفحه وب تلاش میکند بارگذاری کند. نام فایلهای تصویری نقش مهمی در کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوا و ارتباط تصاویر شما با جستارهای کاربران دارد. بنابراین شما باید تصاویر خود را با استفاده از نامهای توصیفی ذخیره و آپلود کنید. که این حجم کم باعث میشود سرعت بارگذاری و ذخیرهسازی آنها در دستگاههای مختلف مطلوبتر شود. بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در ابتدای آن بیاورید تا سریعاً موضوع صفحه مشخص شود.
زیرا تصاویر در حافظه پنهان مرورگر ذخیره میشوند و نیازی به بارگیری مجدد از سرور ندارند. همانطور که گفته شد، محتوا باید براساس کلمات کلیدی نوشته و در قسمتهای مختلف متن درج شود تا باعث ظاهر شدن صفحه در نتایج گوگل باتوجه به جستجویی که کاربر انجام می دهد شود. در ادامه پاسخ به سوال سئو چیست در این مطلب بطور اختصاصی به سئو تصاویر میپردازیم. به زبان ساده سئو تصاویر یعنی این که محتوای تصویری سایت شما باید برای مشتریان و موتورهای جستجو بهینه سازی شود. به احتمال زیاد آن را از یک سایت دیگر دانلود کرده اید، آن را در قسمتی از سایت خود آپلود کرده اید و سپس آن را در سایت خود قرار داده اید. همانطور که ملاحظه فرمودید، تصاویر بهعنوان یکی از عناصر کلیدی در محتوای وب، نقش بسزایی در بهبود تجربه کاربری و افزایش رتبه وبسایت در موتورهای جستجو ایفا میکنند.
به علاوه ، اگر رقیب شما اطلاعات سئو خوبی داشته باشد، میتواند از این کپی کاری شما را حسابی سود ببرد. (در ویدیو”اهمیت Exif تصاویر در سئوی تصویر” به شما آموزش میدهیم، شما هم از کپی برداری دیگران سود ببرید) پس این گزینه خیلی توصیه نمیشود. بنابراین لود تنبل به شدت روی افزایش سرعت سایت شما تاثیر مثبت دارد. برای فعال سازی لود تنبل در وردپرس میتوانید از افزونه هایی که در ادامه مقاله توضیح میدهم، کمک بگیرید. شما باید در این مرحله فقط متوجه شوید که تصاویر و گرافیک های موجود برای آن کلمه کلیدی خاص از نظر اندازه، سایز، رنگ، فرمت و خلاقیت به چه صورت است. در عصر رسانههای اجتماعی، محتوای جذاب بصری بهشدت قابل اشتراکگذاری است و پتانسیل ویروسی شدن در راستای بازاریابی چریکی را دارد.
در این مرحله، موتور جستجو بر اساس معیارهای مختلفی مانند کیفیت محتوا، محتوای متنی مرتبط، تگها و سایر فاکتورهای سئو، تصاویر و ویدیوها را رتبهبندی میکند. تصاویر، در این اسکرول کردن های سریع نظر کاربر را به خود جلب میکنند و آنها لحظاتی را برای دیدن تصاویر صبر میکنند. به همین طریق تصاویر باعث افزایش خوانایی محتوا ،افزایش حس خوب در کاربر و افزایش زمان ماندگاری در صفحات و سایت میشود. نکته مهمی که در بحث تاثیر عکس در سئو باید به آن بپردازیم، اهمیت عکسهای داخل صفحات در افزایش مدت زمان ماندگاری کاربران در صفحات سایت ما است. هرچه کاربران مدت زمان بیشتری را در سایتتان بگذرانند، از نظر گوگل سایت شما بهتر و مفیدتر است. همانطور که در مثال بالا میبینید، یک تصویر با متن جایگزینی حاوی کلمه کلیدی و یکی بدون کلمه کلیدی قرار گرفت.
تولید محتوا نباید صرفا برای موتورهای جستجو نوشته شود و نباید از نظر معنایی و درستی بی فایده باشد. لازم به ذکر است اگر محتوایی که ایجاد میکنید صرفا برای گوگل نوشته شده باشد تاثیر منفی در سئو سایت شما می گذارد، پس محتوایی بنویسید که به نیازهای کاربران پاسخ داده شود تا سایت مورد اعتماد آنها قرار گیرد. یکی از پرسشهای متداول در میان وبمسترها، ضرورت تغییر اندازه تصاویر پیش از قرار دادن آنها در وبسایت است. پاسخ به این پرسش در ارتباط مستقیم با تأثیر اندازه تصاویر بر سرعت بارگذاری صفحات و در نتیجه، رتبهبندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو است. بهینهسازی تصاویر در سئو یعنی کاهش کمیت عکس در صورتی که به کیفیت آن آسیب نزند. به میزانی که کمیت عکس کاهش یابد، سرعت آپلود سایت افزایش مییابد.
بدون داشتن نقشه راه سئو، رسیدن به مقصدی مطمئن برای فروش و توسعه کسب و کار آنلاین دشوار و بعضی مواقع نشدنی خواهد بود! تدوین استراتژی سئو، برای رسیدن به افزایش ترافیک ورودی و درآمدسازی وب سایت پیشنهاد می شود. در نهایت با افزایش تعداد دانشجویان و رضایت آنها، شما میتوانید روش کسب درآمد از سئو را پیاده کرده و درآمد پایداری از طریق آموزش سئو کسب کنید. در فوریه 2018، گوگل دکمه “مشاهده تصویر” را در نتایج جستجوی تصویر خود حذف کرد و باعث گردید که افراد بیشتری برای مشاهده تصویر به وب سایت بروند. با این تغییر کوچک، وب سایتها متوجه افزایش ترافیک از طریق جستجوی تصویر شدند. نتایج مربوطه کاملا با متن صفحات سایت شما مرتبط هستند و این افزونه به عنوان یکی از ابزارهای سئو برای صرفه جویی در زمان شگفت انگیز است.
ذکر این نکته ضروری است که مبالغ گفته شده صرفا برای درک بهتر از میزان درآمد است و احتمال دارد شما در جایی مشغول شوید که میزان دریافتی شما با این مبالغ متفاوت باشد. ما در حافظ مارکتینگ به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد و تهران در طول ۱4 سال از فعالیت خود، توانستیم با +۱۰۰۰ پروژه همکاری داشته باشیم که نتیجه آن، رضایت +95 درصدی مشتریان ما است. برای ایجاد کد داده های ساختاریافته برای صفحات خود، از ابزار کمکی نشانه گذاری داده های ساخت یافته گوگل استفاده کنید. این رایگان است، اما به یک اکانت Google Search Console مرتبط با دامین شما نیاز دارد. فهرست کاملی از راه هایی وجود دارد که کلمات کلیدی می توانند تصاویر شما را سئو دوستانه تر کنند.
این فرمت تصویری نسبت به دو فرمت قبلی نمیتواند طیف وسیعی از رنگها را نشان دهد و بنابراین کیفیت پایینتری هم دارد. اما برتری آن نسبت به دو فرمت قبلی در قابلیت نمایش تصاویر متحرک است. برای تعیین اهداف دقیق کسب و کارتان میتوانید آموزش هدف گذاری را بررسی نمایید. اگر از تصاویر دارای حق چاپ در سایت خود استفاده میکنید، دریافت مجوز مناسب برای جلوگیری از مشکلات قانونی بالقوه، ضروری است. از طرف دیگر می توانید از تصاویری استفاده کنید که دارای حق چاپ نیستند یا خودتان تصاویر اصلی محتوای خود را ایجاد کنید. CDN (شبکه تحویل محتوا) شبکهای از سرورها است که در سراسر جهان پخش شدهاند.
این نکته در عنوان سئو (متا تایتل) هم مهم است و میتواند باعث جذب کلیکهای بیشتر شود. کاربران زمانی کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو میکنند که بهدنبال یادگیری یا پیدا کردن پاسخ یک سوال هستند. عباراتی مانند «چگونه»، «چیست» و «راهنمای» نمونههایی از این نوع کلماتاند. برای مثال همین مقاله که میخوانید برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست» نوشته شده است. کسب رتبه و جذب مخاطب از طریق محتوا به مرور زمان انجام می شود و نیازمند صبر است.
به عنوان مثال فرض کنید تصویر زیر را همراه با نام پیش فرض آن “IMG_785432.jpg” در صفحه خود قرار دادهاید. پس از تغییر اندازههای لازم، میتوانید تصویر ویرایششده را دانلود کنید. حالا در این مقاله میخواهم شما را با سئو عکس در سئو از صفر تا صد آشنا کنم. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، بهجای هدف جستجو (Search Intent) از هدف کاربر (User Intent) هم استفاده میشود. خیر؛ بسیاری از این افزونه ها نمی توانند دقیقا کار مورد نیاز را انجام دهند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری