فیلم سینمایی لاو 2022-03-12
دانلود فیلم Love 2015 با زیرنویس فارسی طرفداری
این جمله آخر را به عنوان جملهای ضد زن در نظر نگیرید. 22 فیلم نامزد جایزه اسکار 2025 | معرفی و دانلود با لینک مستقیم | امیلیا پرز، بروتالیست، آنورا و... گویا مرد پس از خوابش، در خلأیی بین گذشته و حالش گیر کرده است و نمیداند کدام یک عشق است.
در بررسی فیلم love این فلشبکها اولین ملاقات آنها را در پاریس به تصویر میکشد. عشقِ سریع آنها و زندگی آنها در دو سال آینده که پر از مصرف مواد مخدر، روابط جنسی خشن و لحظات حساس است. ما در تحلیل روانشناختی love با امیال خراب کارانه و تمایل نابودکنندگی و نابود شددندگیِ (این واژه را هم اکنون اختراع کردم) الکترا طرف هستیم. با خشم و اندوهِ آسیبزننده او که بی ارتباط با نامش نیست.
مولفه های دیداری و شنیداری که در طول تقریبا ۴ دقیقه بیننده را در حالتی مشخص نگه میدارند. این حالت که در ابتدا سوژه است، هر حسی را با خود به بخش های درونی تر و ابژه ای ذهن میبرد به جز حس القای لذت. در واقع جبهه ی نوئه و گاردش نسبت به عشق و لذت جنسی در عشق، از همین سکانس اول پدیدار میشود. سایت سابکده، مرجع دانلود زیرنویس فیلمها و سریالهای روز دنیا میباشد. تمامی زیرنویسها به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در پوشههای دسته بندی شده قرار گرفتهاند. سایت سابکده از فروردین ماه ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و سعی دارد تا مرجعی کامل برای کاربران نیز باشد تا بتوانند به راحتی تمام زیرنویسهای مورد نظر خودشان را در این سایت بیابند.
از محتوا و داستان فیلم Love چقدر اطلاع دارید؟ فیلمنامه Love توسط Gaspar Noé نوشته شده است. بهترین سریال های جنایی 2025 با داستانهای پیچیده، تعلیق نفسگیر و شخصیتهای مرموز بازمیگردند و اگر عاشق رازآلودگی هستید، این فهرست را از دست ندهید. سال 1390 بود که وبلاگی تحت عنوان “دنیای سینما” راه اندازی شد. پس از گذشت مدتی تصمیم گرفته شد تا از وبلاگ خارج شویم و سایت راه اندازی کنیم تا فعالیت خود را حرفه ای تر کنیم. بدین ترتیب نام را به “سینما مدرن” تغییر دادیم و سایت “سینما مدرن” ایجاد شد.
حال و گذشته با هم یکی میشود و هر کدام به سرعت یک چشم به هم زدن اند. فیلم سینمایی Love بهکارگردانی Gaspar Noé در 5 سال پیش یعنی سال 1394 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است. Love توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 6.5 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان میدهد عموم مردم Love را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی میکنند.
ما در تحلیل روانشناختی love با امیال خراب کارانه و تمایل نابودکنندگی و نابود شددندگیِ (این واژه را هم اکنون اختراع کردم) الکترا طرف هستیم. فروید در نظریه روانکاوی از این داستان برای توصیف میل ناخودآگاه دختر به از بین بردن مادر و تصاحب پدر در دوره ذکری رشد روانی جنسی استفاده کردهاست. با نقد فیلم Love به سراغ یکی از شاهکارهای دراماتیک سال 2015 میرویم. با نقد فیلم عشق گاسپارنوئه در یاینار همراه ما باشید. لازم است این را هم بگویم که جناب زیگموند فروید در پایان مقالهاش (حل عقدۀ ادیپ) نتیجهگیری میکند فهم او از این فرایند در دختران به طرزی ناخرسندکننده ناقص و مبهم است. یک روز مورفی و الکترا با یک زن دیگر (یک نوجوان دانمارکی به نام اومی) آشنا میشوند و برای فرار از روزمرگی در رابطه دو نفره خود، با او وارد رابطه سه نفره میشوند.
در بررسی فیلم love این فلشبکها اولین ملاقات آنها را در پاریس به تصویر میکشد. دختر میتواند نقص خود را منکر شود و به مردانگیِ به خطر افتادهاش بچسبد و امیدوار باشد روزی ذکری بیابد. از نظر فروید این عقده مردانه میتواند به همجنسگرایی زنانه ختم شود که مصداقش در این فیلم پیداست.
شاید به این دلیل که اثر در فرم و نوع خودش بسیار بدیع است. شاید به این دلیل که فرانسوی ها، دارند پست مدرن را به اوج خود میرسانند. حال این تغییر رویکرد ذهنی در مخاطب که آنرا با وضعیتی نا آشنا رو برو میکند،قصد دارد داستان عشق را تعریف کند. خوابی وحشتناک که از خاطرات مرده ی گذشته اش نشأت میگیرد و یکی از بهترین سکانس های فیلم های پست مدرن، حد اقل در یکی دو دهه اخیر را تصویر میکند.
در مجموع بیش از 10 نفر در تولید فیلم Love نقش داشتهاند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند. فیلم Love از آن دسته فیلم های مورد علاقه نوئه است. فیلم و نمایش تلویزیونی را نمیتوانید پیدا کنید؟ به سیستم وارد شوید تا آن را ایجاد کنید.
دانلود زیرنویس vis a vis
البته که احتمالا این دیکانسترکشن را در جرات کارگردان در نشان دادن صحنههای کمتر دیده شده در سینما بدانید. اما واسازی اصلی در قابهای شجاعانه و تعاریف پستمدرن نسبت به روابط بین انسانی است. این اتفاقات به دلیل بیمبالاتی آنها در پیشگیری از بارداری و اصرار اومی برای باردار شدن است. این بارداری برنامهریزی نشده به رابطه مورفی و الکترا پایان داد و مورفی را مجبور کرد با اومی زندگی کند. این انحطاط و سقوط، در حالتی بین واقعیت سیال و فانتزی اتفاق می افتد.
کاربران دارای اشتراک، اگر زیرنویس انگلیسی و عربی عناوین قدیمی را مشاهده نمیکنند، به این علت است که آرشیو قدیمی میباشد و در حال بروزرسانی آن هستیم. در صورت نیاز فوری به زیرنویس انگلیسی یا عربی هر عنوان، در بخش کامنتها به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت بلافاصله زیرنویسها رو براتون موجود کنیم. ما در فیگار سعی میکنیم با همین جهان بینی، از سینما، گیم و هنر برای خلق لحظات لذتبخش استفاده کنیم. تحریریه فیگار آخرین رویدادهای هنر و سرگرمی را پوشش میدهد و آنها را با شما با اشتراک میگذارد.
البته که جناب نوئه بیدلیل این نام را برای او انتخاب نکرده است. با نقد فیلم Love به سراغ یکی از شاهکارهای دراماتیک سال 2015 میرویم. فلسفه و ساختارش را بررسی میکنیم و نگاهی عمیقی به نظام روانشناسیاش میاندازیم. با نقد فیلم عشق گاسپارنوئه در فیگار همراه ما باشید. فیلمساز از طریق نمایش یک سوژه آشنا و پرداختی تماما خرق عادت، دلالتهای آشنا را میزداید و مخاطب را در یک غربتِ نا آشنا قرار میدهد.
این یکی از سه ارجاعی است که نوئه در فیلم به خود داده است، و همچون صحنه ی کوتاه حضورش در میانه ی فیلم نشانه ای نگران کننده است، انگار که بیش از حد غرق توهمات خود گشته باشد. به هم ریختگی زمانی که با چشمک دوربین (لحظه ای سیاه شدن تصویر) مشخص شده، اغلب به درستی جواب می دهد. هرچند این آشفتگی بیشتر بدان خاطر است که فیلمنامه اساسا طرح و برنامه ی پیچیده ای ندارد و به جایش تنها شخصیت هایی را دارد که متناوباً و در شیوه ای ملال آور، به بحث و رقص مشغولند. که اولی را قابل ستایش می دانم و دومی را چشم نواز و [برای گذر از پرهیزه ی دنیای نقد] جذاب. مشکل آن است که هردوی اینها شایسته ی اثری هوشمندانه تر بودند. اما این اثر نوئه همچون نگریستن به درون یک زیبابین است.
عشقبازی پلانها
بازیگر فیلم عشق گاسپارنوئه در نقش مورفی دانشجوی مدرسه سینمای آمریکایی است که در پاریس زندگی میکند. او یک دوست دختر فرانسوی به نام الکترا داشته که دو سال با هم بودهاند. ما در طی داستانِ غیر خطی فیلم متوجه پیچ و خمِ رابطه آنها میشویم. نامی ترسناک در میان فیلمسازان پسا مدرن فرانسه.
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Irréversible 2002
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. فیلم Love از نظر سینمایی غیرقابل قبول است، تصاویری از اتاق خواب را در فیلم می بینیم. ارنست جونز در زندگینامهاش میگوید که فروید یک بار به ماری بناپارت گفت که پس از سی سال نتوانسته است به این پرسش پاسخ دهد که زن چه میخواهد.
نمایش بازی
تکنیک و مؤلفه های نوئه که با نام افکت های نوئه شناخته میشوند، در فیلم به حدی بالا رسیده اند و در اثر جریان دارند. حال این موسیقی خام بر رنگبندی های آکروماتیک در قاب بسته ی فیلم که همچون زندان است چفت و بست میشود. جسم شخصیت ها در هاله ای از نور قرمز، خاکستری و سیاه احاطه شده. این رنگ ها رنگبندی های مرسوم پورنوگرافی نیستند.
عشق (فیلم ۲۰۱۵)
_در عشق، سوژه بیرونی برای مخاطب آشنا است ولی ابژه ی درونی که با میانجی فرم به ذهن و احساس رسوخ میکند، حالتی غریب دارد. هر کسی که حجاب ها و پیش فرض های کلی را از ذهنش بردارد به سادگی متوجه این موضوع خواهد شد. هنگام دیدن اثر، با اینکه عمدتاً مخاطب میداند که قرار است با چه موضوع و فضایی مواجه شود، فضایی که بار ها تجربهی مواجهه با آن را داشته، اما اثر را هر دفعه متفاوت تر از قبل میبیند. با خرید اشتراک ویژه، زیرنویس انگلیسی و عربی تمامی عناوین در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همه زیرنویسها به صورت لینک مستقیم و با سرعت بالا دانلود خواهند شد. کلیه تبلیغات سایت حذف و شما بدون مزاحمت و به راحتی میتوانید از همه امکانات سایت بهرهمند شوید.
کارتون های جذاب برای کودکان
این فیلم به خاطر صحنههای پرکشش آن شناخته میشود. نقدهای منتقدین به فیلم گاه مثبت و گاهی منفی بوده است. جهت ایستادن آن دو غیر موازی و حتی غیر متوالی است و رنگ بندی های مرکزی قاب، آروماتیک است.
شخصیت، مات و مبهوت گذشته است و حال از دستش در رفته. این اثر ساتی شبیه به موسیقی حارم مصری ها و مردمان بابل است. شاید این موسیقی است که بدون تأکید هیچ صدایی از بیرون، حس و سمپات مخاطب را نسبت به پدیده ای که میبیند بر نمی انگیزد. در ابتدا ، نوئه از زوج متاهل آن زمان مونیکا بلوچی و وینسنت کاسل می خواستند که این بازی ها را انجام دهند ، اما آنها با رابطه جنسی صریح و بدون نقص مشکل داشتند. تاکنون در بخشهای گالری عکس و پوستر فیلم Love، ویدئو و تیزر فیلم Love، حواشی فیلم Love، دیالوگ برتر فیلم Love، سوتی فیلم Love و نقد فیلم Love هنوز موردی ثبت نشده است.
این فیلم یکی از تکاندهندهترین شروعهای تاریخ سینما را به همراه دارد. البته پیشتر جناب نوئه در Irréversible نشان داده بود از آغازهای طوفانی در جهت دراماتیزه کردن ذهن مخاطب استفاده میکند. از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم Love سپاسگزار هستیم. شما میتوانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت یاینار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقالهها، نقدها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. دختر میتواند از مادر گذر کند و پدر را موضوع عشق خود قرار دهد و از پدر نیز به مردان دیگر منتقل شود که در اکثر مواقع همین اتفاق میافتد. البته پیشتر جناب نوئه در Irréversible نشان داده بود از آغازهای طوفانی در جهت دراماتیزه کردن ذهن مخاطب استفاده میکند.
سینمای مستند و واقعیتگرایی در عصرِ سلطه فراواقعیتها تغییر ماهیت خواهد داد؟
گاسپار نوئه جسارت دارد و خواسته احساسات جنسی را به تصویر بکشد اما فیلم را به انحراف کشیده است. با توجه به تمایلات خودکشی الکترا، نورا کاملا نگران او است. در ادامه این روند مورفی رابطه خود را با الکترا در مجموعهای از فلشبکهای تکه تکه و غیرخطی به یاد میآورد. پس اگر حقیقتا عشقی وجود داشت، اولاً مرد بین دو عامل گیر نمیافتاد و دوماً تفاوت دو نوع عشق،یعنی عشقی به کسی که از آن فرزند داریم و کسی که وقتمان را برایش گذاشتیم برایش آشکار میشد.
در یک صبح بارانی اول ژانویه مادر الکترا (نورا) با مورفی در آپارتمان کوچک او در پاریس که او با اومی و پسر 18 ماههشان، گاسپار زندگی میکند، تماس میگیرد. نورا از مورفی میپرسد که آیا از الکترا چیزی شنیده است؟ نورا سه ماه است که از او خبری ندارد. در داستان فیلم عشق گاسپار نوئه تبلوری مدرن از این مفهوم را در شخصیتِ الکترا میبینیم.
شاید فیلم Love از لحاظ سینمایی و منتقدین برداشت غلط شود اما نوئه به روش خودش بازتابی بی پرده از عشق جنسی است. گاسپار نوئه به این که مخاطبش را به طور وحشیانه درگیر کند معروف است. اما این بار با فیلم Love که یک فیلم خسته کننده است برگشته است.
فیلمی که نوئه را دوباره به سبک و استایل خودش برده است. برای دانلود فیلم LOVE بدون سانسور روی کیفیت موردنظر خود کلیک کنید. تمامی حقوق، اعم از طراحی و مطالب برای سایت سابکده محفوظ است.
سیمین دانشور میگوید، عشق حقیقی پس از عشق به مادر، عشق به فرزند است. نوئه گویا این نظریه پرطرفدار را هم کوبیده و مفهوم عشق را در جهان پست مدرن، پوچ و تو خالی دانسته.شاید عشق چیزی است که اصلا وجود ندارد. _پس از پایان سکانس اول فیلم که شبیه به یک کابوس است، شخصیت اصلی (یا بهتر است بگوییم تیپ اصلی)، با صدای زنگ موبایل بیدار میشود. اینجا همچنان نوئه قاب های بسته و عمدتاً در چارچوب در و دیوار میگیرد.
شما در صفحه دانلود با لینک غیر مستقیم قرار دارید
فیلم عشق گاسپارنوئه یک نیشخندِ پستمدرن است و پشتِ عصبیتِ ظاهریاش در باب مصائب یک عاشق، به طرز هولناکی به هجوِ عشق میپردازد. این را میشود هم از کلیت داستان و نیز رخدادهای فرعی و هم از تصاویر دریافت. این جمله حاکی از پیچیدگیِ سیستم عصبی و روانشناختی زنهاست وقتی که حتی پدر علم روانشناسی هم در شناخت کامل آن اظهار عجز میکند… با نوشتار نقد فیلم Love همراه فیگار باشید.
روایت در آثار نوئه، غیر خطی است و این را طرفداران سینمایش به خوبی میدانند. آنان میدانند که برای نوئه، روایت یک اتفاق از زمانی که رخ داده به عقب صورت میگیرد نه مثل آثار کلاسیک یا آثار فیلمسازانی چون فردکین، از ابتدا به انتها. اینبار در عشق، ما تنها شاهد معکوس بودن روایت نیستیم.
بلکه میگوید افراط در هر چیز، حتی در محبوب ترین لذت ها برای انسان (یعنی لذت جنسی) در انتها به سقوط آزاد کل زندگی منجر میشود. فرم،محتوا را بازتاب میدهد و قبل از آن محتوایی وجود ندارد. مفهوم(چه) در هر دو حالت نوئه و کارگردان X کاملا مشترک است. چیزی که اینجا تفاوت دارد چگونه (فرم) است که خود (چه) و اثرات و پیامد هایش را از درون به بیرون اثر بازتاب میدهد. البته که کنایهای که در تیتر این متن زدم مربوط میشود به یک شاهکار دیگر به نام Eyes Wide Shut که در آن فیلم هم با مضامین تابو و کمتر پرداخت شده سر و کار داشتیم. از این رو واسازی دریدایی هرگز مفهوم منفی نابود کردن و خراب کردن را با خود حمل نمیکند (بر خلاف باور عموم).
پس فیلم را صرفا به دلیل تعدد صحنه های جنسی اش نمیتوان در این رده قرار داد. اینجا کارکرد فرم و محتوا در آثار نوئه آشکار میشود. از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم Love سپاسگزار هستیم.
{بهترین سریال های جنایی 2025 ؛ برترین آثار هیجانانگیز امسال
|}بدتر از او الکترا و اُمی که انگار تنها برای تحقق امیال مورفی آنجایند، چه امیال شهوانی و چه اوهام تراژیک. وجه تراژیک وقتی نمایان می شود که الکترا جانِ خود را به دست خویش می ستاند و مادرش غافل از همه جا، در جست و جوی او با مورفی تماس می گیرد. نترسید، داستان را لوث نکردم، چرا که فیلم ملغمه ای از فلش بک ها است که نقطه آغازش همین تماس تلفنی است که صبح نخستین روز سال نو مورفی را از خواب بیدار کرد. در این نقطه از داستان، او زندگی مشترکی با اُمی دارد که حاصلش پسر بچه ای به نام گاسپار است.
او به نمایندگی مردمان جهانش در این دوره، عشق را نمیفهمد. چرا که ماهیت و ذات عشق، تک بُعدی بودن و توحید در آن است. بهترین سریال های زامبی محور 2025 با داستانهای مهیج و شخصیتهای جدید، طرفداران این ژانر را به دنیای پساآخرالزمانی پر از هیجان و ترس میبرند. فروید معتقد بود که اختگی برای دختران همچون عملی از پیش انجام شده مطرح میشود ولی دیگر آن را به واقعیتی صرفا کالبدشناختی نسبت نمیداد (کلیتوریس در برابر ذکر). این صفحه صرفا جهت حمایت از سایت سابکده میباشد. برای دانلود با لینک مستقیم و حذف تبلیغات لطفا اشتراک ویژه تهیه نمائید.
این واسازی و کشف حجاب از پلان ابتدایی فیلم عشق گاسپارنوئه شروع میشود و هرچه پیش میرویم و فلشبکهای ذهنی مورفی را میبینیم بیشتر و بیشتر میشود. تحلیل فیلم عشق گاسپارنوئه ما را بر آن میدارد تا نگاهی به نام الکترا بیاندازیم. عقده الکترا در دختر، معادل عقده اُدیپ در پسر است. الکترا برادرش، اورستس را واداشت که مادرشان کلوتایمنسترا و ناپدریشان آیگیستوس را به انتقام کشتن پدرشان آگاممنون به قتل برساند.
حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما میتوانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقالهها، نقدها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. داستان فیلم love ادامه پیدا میکند و بعدا مورفی با اومی بدون اطلاع الکترا رابطه برقرار میکند که در نتیجه آن اومی باردار میشود.
عشق هم مانندِ دیگر رادیکالهای پستمدرن گاسپار نوئه عمل میکند. یک ملودرام، کمدی، عاشقانه، رازآلودِ نسبتا ترسناک است که در نهایت به تراژدی میرسد و با کمدی پایان مییابد. نورِ از پایین که عمدتا به قصد تحریف چهره و در کلاسیکها برای نشان دادن خوفناکیِ وجودی به کار میرفت بر آلت مردانه تابیده که موضِع فیلم “عشق” را نسبت به پورنوگرافی مشخص میکند.
روایت نوئه از عشق که چیزی شبیه به هوس های یکطرفه است در سکانس اول گنجانده شده. این سکانسِ لانگ تِیک شخصیت ها را تا مرز ارضای جسمی و مخاطب را همزمان به ارضای روحی میرساند. نوئه این کار را شبیه به خواب و رویا و در یک خلأ انجام میدهد.
مرد، تیپ ما در این ماجراست و شخصیت اصلی مان، یک آنتاگونیست خبیث است. شخصیتی که به دلیل زیاده خواهی و شهوات بی بند و بارش در طول تاریخ معروف است ولی عمدتاً صاحبانشان را مقصر اصلی وقایع میدانستند. در عشق، نوئه این کار را نمیکند و آلت را از مرد جدا میکند ولی همچنان میانشان یک وابستگی نابسامان پدید می آورد.
این روابط است که صحنه های فیلم love را جز جسورترین صحنههای تاریخ سینما کرده است. این روابط است که صحنه های فیلم love را جز جسورترین صحنههای تاریخ سینما کرده است. عشقی که بیش از قلب و روح، جسم و آلت در تصمیمات آن دخیل اند. شخصیت ها به دلیل اختلالات یا بهتر از بگوییم اشتباهات جنسی شان که از روی هیجان و افراط متحمل شدند، دچار دردسر ها و مشکلاتی میشوند.
{نقد فیلم Love (عشق) محصول 2015 عاشقانه گاسپار نوئه!
|}در فیلم Love حدود 10 بازیگر جلوی دوربین رفتهاند که از نظر تعداد بازیگران میتوان Love را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. درین فیلم آلت مردانه است که تصمیم میگیرد. آلات جنسی در عشق شخصیت دارند و گویی فیلم عشق درباره آلتهاست تا آدمها، و دکوپاژ همسو با چنین ایده رادیکال، آلت جنسی را آنتاگونیست معرفی میکند.
فیلم، رئال است، علی رغم اینکه سبک روایتش چیزی فراتر از واقعگرایی صرف است. دلیل این امر شاید شخصیت پردازی عجیب کاراکتر هاست. آلت مردانه شخصیتی منفی دارد و همچون یک اهرم، مرد را وادار میکند تا خواسته هایش را انجام دهد. سکانس هایی مثل سکانسی که از داخل رَحِم فیلمبرداری شده، این موجود چموش و خبیث را بهتر تصویر میکند. ساختار شکنی در فرم و نهایتا بازتاب فرم، یعنی محتوا.
داستان فیلم love ادامه پیدا میکند و بعدا مورفی با اومی بدون اطلاع الکترا رابطه برقرار میکند که در نتیجه آن اومی باردار میشود. عشق یک فیلم هنری درام مربوط به سال 2015 است که توسط گاسپار نوئه نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم پس از گذشت شش سال، چهارمین تلاش کارگردانی نوئه بود. این فیلم در جشنواره فیلم کن 2015 اکران شد و به صورت سه بعدی منتشر شد.
دو، مرد و سه، آلت مردانه که بیشتر از صاحبش در طول فیلم بازی دارد! جسم شخصیت ها در این سکانس همانند دو تمثال متضاد است. در داستان فیلم عشق گاسپار نوئه تبلوری مدرن از این مفهوم را در شخصیتِ الکترا میبینیم.
نامی که همه ی طرفداران جدی سینما آن را شنیده اند. اکنون میخواهیم همچون خود وی در فیلم هایش، بدون مقدمه آغاز کنیم و یکی از فیلم های متأخر وی، و در واقع یکی از فیلمهای دیگر مکتب اکستریم فرانسه را بررسی کنیم. هنر شنیداری اریک ساتی، یعنی موسیقی هنجار شکنش به تصویر عریانی سه شخصیت اصلی مان در حال و شور شهوانی الصاق میشود.
آلتی که عامل اخلال در فیلم است و بیش از هر کدام از کاراکتر ها بازی در میآورد، فیلم را بین واقعیت و فانتزی معلق نگه میدارد. محل اختفا و سرنوشت الکترا حل نشده باقی مانده است. اما هر سه آنها این کار را به نحو احسن انجام دادهاند.
فیلم سینمایی ذهن دوگانه دوبله فارسی
فیلم سینمایی رستگاری در شاوشنگ
فیلم سینمایی ذوالقرنین
فیلم سینمایی راز دریاچه
فیلم سینمایی ذهن برتر
فیلم سینمایی رز قرمز
فیلم سینمایی رگ خواب
فیلم سینمایی رزمی
فیلم سینمایی روز ششم
فیلم سینمایی رقه